مقالات

فواید جلبک اسپرولینا برای مو

فواید جلبک اسپرولینا برای مو

جلبک اسپیرولینا دارای ارزش غذایی قابل توجهی است که منجر به مزایای باورنکردنی سلامتی می شود و مملو از پروتئین ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای چرب و آمینه مفید برای پوست و مو است.

همانطور که در مقالات قبلی این سایت هم اشاره کردیم ، اسپیرولینا جلبکی است به رنگ سبز آبی که خواص سلامتی زیادی دارد و میتوان از آن هم بصورت پودر و هم قرص استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد.اسپیرولینا خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد و مصرف آن به کاهش سطح کلسترل خون ، کاهش فشار خون و کنترل دیابت کمک می کند.اما آیا میدانید اسپیرولینا هم چنین برای موهای شما نیز فوایدی دارد؟

بسیاری از مردان و زنانی که از کم پشتی مو یا طاسی رنج می برند ، در جستجوی محصولات یا داروهای درمانی موجود برای کمک به رشد مجدد موهای از دست رفته خود هستند.اسپیرولینا می تواند به این دسته از افراد کمک زیادی بکند.شما برای این منظور میتوانید از ماسک اسپیرولینا یا از پودر جلبک اسپیرولینا به عنوان مکمل برای بهبود رشد مو استفاده  کنید.اسپیرولینا سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن است که همه آنها معمولاً برای رشد مو و درمان مشکلات مو مانند کم پشتی و طاسی استفاده می شود و به همین دلیل است که اسپیرولینا اغلب به عنوان ماده اصلی در محصولات طبیعی جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود.

اسپیرولینا و ریزش مو

باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می شود

قرار دادن یک محصول اسپیرولینا مانند روغن ، نرم کننده یا شامپو بر روی پوست سر ، به رشد مجدد موها کمک می کند.همچنین برای کاهش سرعت ریزش مو بسیار مناسب است.

همانطور که می دانید عواملی مانند استرس و مواد شیمیایی می توانند تا حد زیادی روی موهای شما تأثیر بگذارند و باعث کدر شدن و همچنین شکنندگی موها شوند.بنابراین ، با مصرف اسپیرولینا یا استفاده از ماسک های موی ساخته شده با آن ، می توانید این موارد را خنثی کنید.همچنین ، با استفاده مداوم از این مورد ، می توانید از تامین کامل بسیاری از مواد مغذی ضروری اطمینان حاصل کنید و این امر به تضمین سلامت عالی مو کمک می کند.

موهای شما را تقویت می کند            

غیر از فوایدی که در بالا ذکر شد ، اسپیرولینا اگر موهای ضعیفی دارید بسیار عالی است.بنابراین ، اسپیرولینا نه تنها به حفظ سلامت مو کمک می کند ، بلکه پوست سر را نیز قوی نگه می دارد.تحقیقات مختلف نشان داده است که اسپیرولینا به تقویت موهای خشک کمک می کند و موهای شکننده را نرم و انعطاف پذیر تر می کند.

ماسک مو جلبک اسپیرولینا

اسیدهای چرب و بتاکاروتن موجود در اسپیرولینا رشد مو را تشویق می کند.این مواد مغذی را می توان با مصرف اسپیرولینا یا با استفاده از آن به عنوان ماسک در خارج از مو تأمین کرد.

به شوره سر کمک می کند

اگر شما یکی از افرادی هستید که از مشکل شوره سر رنج می برید ، ما اسپیرولینا را بسیار پیشنهاد می دهیم.جلبک اسپیرولینا از اسیدهای معدنی و چرب مختلفی تشکیل شده است که به تغذیه مو و پوست سر کمک کرده و آنها را تقویت می کند و در عین حال براقیت بیشتری به موها می بخشد.این ویژگی ها ، همراه با برخی دیگر از مزایای اسپیرولینا ، آن را به یک ماده عالی برای مبارزه با شوره سر تبدیل می کند که به شما کمک می کند ظرف یک ماه استفاده ، از شوره سر کاملاً رهایی یابید.

زیبایی موها

جلبک اسپیرولینا یک منبع پروتئین کامل حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است ، همچنین منبع خوبی از آهن موجود در بدن است که می تواند از ریزش مو به دلیل کمبود آهن جلوگیری کند.اسپیرولینا به عنوان یک منبع عالی از اسیدهای چرب ضروری ، بافت مو را بهبود می بخشد و به جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو کمک می کند.

ماسک موی خانگی ترکیب ماست و اسپیرولینا به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند.می توانید آن را در عرض 10 دقیقه درست کنید و باعث می شود موهای شما صاف ، نرم ، مرطوب و براق شود.چه چیزی بهتر از این!

دیدگاهی در مورد “فواید جلبک اسپرولینا برای مو

  1. محمد گفت:

    با سلام خدمت شما بزرگواران
    من چند وقتی هستش که با این محصول آشنایی پیدا کردم ولی برای استفاده هنوز وارد عمل نشدم. می خواستم از کسانی که استفاده کردن مشورت بگیرم یا این که چطوری بتونم به محصولات شما دسترسی داشته باشم.
    ممنون میشم کمک کنید

    1. admin3 گفت:

      سلام.وقت بخیر
      برای تهیه میتونید از طریق صفحه محصولات اقدام به خرید کنید.
      و در مورد مشاوره هر سوالی دارید بپرسید ،بهتون پاسخ میدیم

  2. فاطمه گفت:

    سلام ، من استفاده کردم پودرشو ، البته اصلشو پیدا کنید عالیه ، برای من از نیوزلند فرستادن ، خیلی خیلی عالیه، اینم بگم به اندازه باید مصرف بشه بعد از دو ماه استفاده یکماه استراحت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *